KOMUNIKAT PREZYDENTA MIASTA KOŁOBRZEG
Zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta nr 155/20 z dnia 23.10.2020 w sprawie wprowadzenia ograniczenia funkcjonowania Urzędu Miasta Kołobrzeg, w celu przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-CoV-2 w okresie od 26 października 2020 r. do odwołania, organizuje się obsługę klientów Urzędu Miasta Kołobrzeg w następujący sposób.
Przyjmowanie klientów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 14.0 po wcześniejszym umówieniu telefonicznym, jak i w miarę możliwości na bieżąco przez pracowników Urzędu, wyłącznie w wyznaczonych miejscach:
- na parterze i półpiętrze budynku przy ul. Ratuszowej 13,
- w pomieszczeniach w Straży Miejskiej oraz w biurze podawczym w budynku przy ul. Ratuszowej 12,
- na parterze budynku przy ul. Armii Krajowej 12 (Ratusz);
Zaleca się kontakt za pośrednictwem środków komunikacji na odległość, w celu ograniczenia osobistych wizyt w Urzędzie Miasta Kołobrzeg.
Ponadto zgodnie z ww. zarządzeniem zobowiązuje się klientów Urzędu Miasta Kołobrzeg oraz pracowników bezpośrednio obsługujących klientów do zakrywania ust i nosa.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego, równie skutecznym rozwiązaniem jest korzystanie z poczty elektronicznej oraz usług platformy elektronicznej EPUAP. Za pośrednictwem poniższych stron można składać następujące wnioski:
- www.epuap.gov.pl - EPUAP
- dowód osobisty,
- zameldowanie i wymeldowanie,
- wydanie zaświadczenia o zameldowaniu, wymeldowaniu i braku osób zameldowanych,
- udostępnienie danych osobowych,
- numer PESEL,
- dopisanie do rejestru i spisu wyborców,
- odpis aktu stanu cywilnego,
- zaświadczenie o stanie cywilnym,
- rejestrację nowonarodzonego dziecka,
- www.pips.gov.pl - wniosek o wydanie Karty Dużej Rodziny,
- www.biznes.gov.pl - wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych,
- www.kkm.kolobrzeg.pl - wniosek o Kołobrzeską Kartę Mieszkańca,
- www.ceidg.gov.pl - wpis, zmiany, zawieszenia, wznowienia i wykreślenia działalności gospodarczej.
Płatności z tytułu podatków i opłat lokalnych można realizować zdalnie, tj. przelewami bankowymi albo pocztowymi. Ponadto wszelkie wnioski dotyczące podatków i opłat lokalnych można przygotować w formie pisemnej i wysłać pocztą.
Najnowsze informacje o działaniach podejmowanych przez Urząd Miasta Kołobrzeg w sprawie wirusa COVID-19 (koronawirusa) są dostępne w specjalnej zakładce - KORONAWIRUS.
WYKAZ TELEFONÓW WEWNĘTRZNYCH URZĘDU MIASTA KOŁOBRZEG
+48 35 51 ...
Sekretariat Prezydenta |
500 |
Sekretariat Zastępcy Prezydenta ds. Społecznych |
591 |
Sekretariat Zastępcy Prezydenta ds. Gospodarczych |
500 |
Sekretarz Miasta |
591 |
Skarbnik Miasta |
555 |
Rzecznik |
507 |
Biuro Prezydenta |
503, 523 |
Biuro Audytu i Kontroli |
584 |
Biuro Kadr i Płac |
552, 608 |
Biuro Prawne |
520 |
Biuro Rady Miasta |
600 |
Biuro Zamówień Publicznych |
581 |
Biuro Informatyki |
607, 595, 516 |
Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków |
638 |
Urząd Stanu Cywilnego |
606 |
Wydział Dochodów |
556, 557, 558, 559, 589, 568, 559 |
Dodatkowe numery tel. kom. w sprawie:
|
.
|
Referat Windykacji i Egzekucji |
609, 549, 634, 554 |
Dodatkowe numery tel. kom. w sprawie:
|
.
|
Wydział Edukacji, Kultury i Sportu |
532, 531 |
Referat Oświaty |
611, 612 |
Wydział Finansowy |
569, 551, 553, 546, 550 |
Wydział Gospodarki Nieruchomościami |
562, 567, 534, 579, 576, 564, 561, 566, 565, 560, 563 |
Wydział Inwestycji i Rozwoju |
626, 541, 604, 583, 542 |
Wydział Gospodarki Komunalnej i Lokalowej |
621, 628, 623, 622, 508, 615, 538 |
Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami |
631, 517, 539, 509, 603, 629, 625 |
Wydział Administracyjno - Gospodarczy |
593 , 547 |
Wydział Obsługi Mieszkańców |
528, 526, 504, 587, 586, 588, 594 |
Wydział Urbanistyki i Architektury |
571, 573, 572, 582, 530, 574 |
Pełnomocnik Prezydenta ds. Nadzoru Właścicielskiego i Udziału Miasta w Związkach i Stowarzyszeniach PNW |
505 |
Straż Miejska |
618, 620 |
Pełnomocnik Prezydenta ds. współpracy z Radami Osiedli i Budżetu Obywatelskiego |
590 |
POZOSTAŁE NUMERY TELEFONÓW
Pełnomocnik Prezydenta ds. Uzależnień |
94 71 36 1513 |
Wydział Spraw Społecznych |
94 71 36 157, 94 71 36 152, 94 71 36 153 |
Wydział Zarządzania Kryzysowego |
94 35 51 440, 94 35 51 446 |
Informacja Turystyczna |
94 35 51 320 |
Podatek od nieruchomości, rolny, leśny, osoby prawne |
690 930 058 |
Podatek od nieruchomości, rolny, leśny, osoby fizyczne |
690 930 086, 690 030 069 |
Dochody budżetu, sprawozdawczość budżetowa |
690 005 809 |
Opłata uzdrowiskowa, targowa, mandaty karne, opłata dodatkowa |
690 940 088 |
Księgowość i egzekucja podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego i osób fizycznych |
690 801 703 |
Prezydent Miasta Kołobrzeg informuje, że od dnia 15 kwietnia 2020 r. otwarty jest specjalny punkt nieodpłatnej pomocy prawnej dla mieszkańców i przedsiębiorców działających na terenie miasta Kołobrzeg.
Z uwagi na ograniczenia wynikające z przepisów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii, przez czas epidemii oraz stanu epidemicznego punkt będzie funkcjonował w formie elektronicznej skrzynki podawczej pod adresem:
pomoc@um.kolobrzeg.pl
Pod wskazanym adresem mailowym, od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 16.00 dyżurować będą adwokaci i radcowie prawni, którzy udzielą wsparcia prawnego w zakresie aktualnie obowiązujących rozwiązań prawnych i środków wprowadzonych przepisami ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (tzw. tarcza antykryzysowa).
W przypadku przedsiębiorców, w celu uzyskania informacji należy przesłać na adres
pomoc@um.kolobrzeg.pl
pytanie wraz z opisem sytuacji przedsiębiorcy (forma prawna prowadzonej działalności, liczba zatrudnionych pracowników, forma zatrudnienia pracowników, uprzednie skorzystanie z rozwiązań tzw. tarczy antykryzysowej) oraz oświadczeniem o danych osobowych zwracającego się z zapytaniem (imię, nazwisko, NIP), a także oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. W przypadku osób fizycznych, koniecznym jest przesłanie pytania wraz ze wskazaniem danych osobowych zwracającego się z zapytaniem (imię, nazwisko, PESEL) oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Brak podania wskazanych danych skutkować będzie pozostawieniem wiadomości bez odpowiedzi. Dyżurujący prawnicy będą starali się udzielić informacji prawnej w czasie do 48 godzin od wpływu kompletnego zapytania.
Zapraszamy do korzystania z bezpłatnej pomocy zawodowych prawników, którzy oczekują na Państwa pytania.
Anna Mieczkowska
Prezydent Miasta Kołobrzeg