nieruchomosci
migamy
A A A
Energa Kotwica i AP Kotwica z wizytą u dzieci

Dzięki zbiórce, która odbyła się w trakcie meczu z Pogonią uzbieraliśmy blisko 250 pluszaków, 4 kartony zabawek, 3 duże torby odzieży oraz karton słodyczy. Dziękujemy każdemu z osobna za włączenie się do naszej wspólnej akcji, którą wsparli również kibice Pogoni.

Wraz z zebranymi w Akademii zabawkami udaliśmy się ze Świętym Mikołajem najpierw do SOS Wioski Dziecięcej w Karlinie gdzie obdarowaliśmy prezentami blisko 50 podopiecznych. Następnie odwiedziliśmy Dom Dziecka w Białogardzie gdzie na chwilę obecną znajduje się 30 dzieci. W trakcie naszej wizyty spotkaliśmy tylko dwójkę dzieci, które były chore. Na widok Mikołaja i prezentów bardzo szybko ozdrowiały, a na ich twarzach pojawił się uśmiech, który jest najlepszą nagrodą dla nas wszystkich. Bardzo spodobał się dzieciom nasz szalik klubowy. Wyjeżdżając z Białogardu odwiedziliśmy mały dom rodzinny. Na sam koniec wstąpiliśmy do domu rodzinnego w Kołobrzegu. Jak się okazało starsi podopieczni bardzo lubią sport, więc postanowiliśmy ich zaprosić na sobotni mecz z Opolem. Sponsorem tytularnym Kotwicy jest Grupa Energa SA.

Na samym końcu chcielibyśmy podziękować Akademii Piłkarskiej Kotwica Kołobrzeg za kolejną bardzo fajną wspólną akcję. Nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa, a w planach są kolejne wspólne inicjatywy.